24/6- 10

Hejhej, igår efter att Bengt hade åkt hem gjorde jag inte mkt alls, Robin kom förbi en snabbis och hämtade sina saker sen åkte han hem för att äta och då åkte jag och pappa till sibylla för att äta, men jag va inte hungrig för 5 öre...De blev iallafall 3 chilicheese och några pommes som åkte ner i magen. När vi hade ätit klart så åkte pappa till Nina och jag tog en promenix hem och pratade med min kära mor i telefon.
Robin kom och hämtade mig vid kanske 9 tiden och då åkte vi såklart till D&J, jag och Jennifer satt ute på balkongen och pratade om bikinisar och skit då sa hon att jag skulle få några då trodde jag hon menade typ 2?! Vi gick in och slet ut hennes svarta sopsäckar som hon inte riktigt har hunnit plocka upp. Jag fick 6 bikinias + 2 överdelar, 4 Bh:ar, 1 trosa, ett linne, en skjorta och 2 par leggins, helt störd är hon! Men tack som fan gullunge!

Idag vaknade jag utav att Robin ringde och väckte mig ca 10 över 11 och då stod han utanför dörren och hade redan slutat, JAHOOO! Just nu sitter han och spelar massa tråkiga spel på sin nya iphone. Ikväll ska jag till Korven ett tag sen vet jag inte.

Idag fyller Korven, Sofia och Lillebror år! Så tre stora grattis till er, hoppas ni får en rolig födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0