2/6- 10

Hejhej, idag va jag som sagt på um och de gick bra förutom att jag hade jättehögt blodtryck så hon frågade om jag va stressad nu på morgonen eller så...jag har ju mått illa i 3 dagar och stressade i onödan imorse (som vanligt) så jag fick mina p-piller ändå. Efter att vi hade varit där så satt vi mest ute och chillade och jag träffade Malin, Marre, Robin, Nadja, Limpan och Greven..så söta så! Jag är ju så dum och gick i nattmössan imorse igen så jag glömde min lunch i kylskåpen men älskling va så underbar och kom och lämnade den till mig så idag blev de att luncha på tåget.
Tog 11.09 tåget mot skolan då vi hade datorkunskap ist för engelska, så jävla tråkigt! jag satt vid datorn i en och en halv timme och gjorde ingenting för de fanns inget att göra?! Slutade iallafall 13.15 då tog vi tåget hem och älskling kom och hämtade mig på station så åkte vi hem till mig, drack oboy, jag diskade lite och dammsög hela övervåningen. När jag va klar med allt så la jag mig på världens bästa plats, Robins bröst och somnade men han är ju så jobbig ibland så han lät och pilla mig i örat (allt för att jag inte ska sova). Men somnade till slut iallafall och de gjorde han också, vaknade för ett litet tag sen och vet inte hur länge vi sov men de va riktigt jävla skööönt! Nej nu ska jag kolla vart pappa är för han är spårlöstförsvunnen, säkert åkt till ica utan att säga nått som vanligt.
tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0