27/6- 10

Hejhej,  helgen har varit lite sisådär om man säger så.
Midsommar sög helt ärligt, jag va sjuk och de hände ingenting, va hemma hos Nina och där va de mest kallt och Mygg och massa fulla dryga människor. Jag, Robin, Dennis och Jennifer drog hem till D&J och fortsatte där och där blev man trött och ville hem men de ville inte Robin, när vi väl kom hem somnade jag direkt.
Inte speciellt kul att vara sjuk så fort de är nått, jag har ont i halsen, hostar, snorig..ja vad ska jag säga? TACK BENGT. Haha nejdå, jag ville ju vara med dig. Jag drack faktiskt inte mer än de lilla som jag smakade av Jennifer, de va supergott faktiskt!
Igår så gjorde jag och bebi ingenting först sent på eftermiddagen, då åkte vi till willys och handlade mjölk till pappa och sen massa småskit som Robin tyckte va bra och ha till kvällen. När vi kom hem käkade vi och sen drog vi ut ett tag och vid 11 så började en film på tv som vi tittade på, den va inte så värst bra...Robin somnade och jag stängde av tvn och la mig brevid honom. Idag gick vi inte upp först kl 12, så vi sov nästan i 12 timmar inatt.
Just nu ligger jag inne på rummet när de är ca 21 grader och sol ute bara för att jag tycker de är kallt. Imorrn ska bebi jobba igen, fy va tråkigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0