30/6- 10

Hejhej, jag vet inte riktigt hur de här kommer se ut för jag sitter och skriver från en jävla telefon. Jag har inte gjort ett piss igår först robin kom hem för då drog vi till stranden och skulle bada men de blev inte riktigt så eftersom bebi tyckte att de skulle bli för kallt för att solen inte va framme. Idag har jag vart med min käre vän emelie vi har inte gjort så värst mkt, fixat löshåret och typ kollat på en film, remember me. Filmen va sjukt bra tills slutet kom, då satt vi typ och skrek och va skit arga. När Bengt åkte hem så åkte jag och bebi till jakan och jag köpte sommar skor och bjöd sen bebi på mat. Jag tänkte bara säga att jag och Amanda är inte en person bara för att vi är tvillingar, jag vet inte vart hon är bara för att ingen annan får tag på henne. Vi bor inte tsm och vi är inte en person så ring inte mig för att få tag på Amanda. De tråkiga är att den person som ringer mig och frågar om Amanda varje gång hon ringer är min gamla bäste vän, vi va super tighta och umgicks med varann varje dag och hon sov hos mig typ varje natt men sen efter att vi slutade umgås så mkt så hör hon bara av sig när hon vill ha tag på min syster. Tjingen.

Kommentarer
Postat av: Mygre

Hahah det låter precis som om det skulle vara jag!

Men det är det väl inte, eller? :o

2010-07-09 @ 14:24:58
URL: http://myparaply.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi får börja umgås igen istället tycker jag, förlåt om det känns som att jag bara ringer och frågar om henne men den där gången ringde jag för att jag trodde att hon var med dig för jag hade för mig att hon skulle till sin pappa, men vi kan ju börja höra av oss till varandra lite mer så det slipper kännas som de :)

2010-07-11 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0