3/6- 10

Hejhej, idag har jag varit i vaxholm hela dagen tsm med min klass och min idrottslärare Mats.
Dagen började med att gå upp skittrött och fixa mig lite och sen ta tåget som gick 07.39. Båten gick kl 9 och då va de en lång mysig resa, förutom att vi fick sitta inne för att de inte fanns några platser ute. När vi kom fram till vaxholm så satte vi oss i batteriparken? och gjorde hamburgare men eftersom jag hatar hamburgare så hade jag köpt med mig pankisar. Vi matade fåglarna med dom pankisar som blev kvar. När vi hade käkat klart så gick jag och Bengt och köpte en varsin glass på pressbyrån sen satte vi oss vid vattnet på ett par bänkar och efter ett tag kom Paulo och Sofia. Våran sista aktivitet va att "fiska" man fick stå och dra fiskespöt upp och ner i kanske en halv minut om man inte ville längre så. Slutade iallafall vid ett men bussen va så seg så vi tog tunnelbanan från...nån stanns och sen tog vi kvart i 2 tåget mot bålsta, när jag kom hem trodde jag att jag och Robin skulle hitta på nått men han skulle vara med Tobbe tydligen och nu är han hemma och jag sitter här inne helt ensam i dehär dundervädret...fun! Tänkte iallafall sleva lite bilder nu så be happy.

Klicka på bilderna så blir dom större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0