6/6- 10

Hejhej, tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg eftersom jag inte har haft tid på hela helgen!
I fredags tog som sagt mitt hjärta studenten så va där och kollade när han och min kusin sprang ut och när dom åkte flak och lite så. När vi kom till bålsta släppte vi av Bengt på station sen åkte vi hem till Robin och käkade smörgåstårta och sen gick jag och Robin och vilade i 2-3 timmar. När vi vaknade käkade vi Maddes supergoda tårta som jag hade beställt förra helgen och sen fick vi skjuts av Kent till Kicki, men va där i kanske 10 min sen fick vi skjuts av Sweppe hem till Tony där vi va hela kvällen, mktmkt mysigt!
Igår så va Madde hemma hos Robin när vi vaknade så hon följde med till centa när Robin skulle ta hål i sitt andra öra och sen åkte vi hem igen och då bestämde vi att de skulle bli grillning och övernattning hos Madde och Mattias, kvällen blev riktigt lyckad supermysig va den! Idag har jag haft ont i huvet pga att jag gick och la mig med huvudvärk så usch på de! Nej nu ska jag sova, upp tidigt imorrn och äta frulle med Bengt sen skolan.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0