9/6- 10

Hejhej, förlåt för min fruktansvärt dåliga uppdatering ska försöka bli bättre.
Har inte hänt så mkt alls, igår va jag ledig och idag hade vi en lektion och de va engelska...Vi fick skriva en utvärdering och sen lyssna på nån jävla bajslåt som man måste ha hört om man är "allmänbildad" de tror jag inte, aldrig hört talas om den och de har nog inte många heller i min ålder. Efter engelskan så ville Agneta prata med mig och hon sa att hon har satt mitt betyg på nationella, jävla kärring! Så sa jag att de inte kunde sänka en utan bara höja en och att jag ahde ig i 9an men nejnej då har alla andra lärare fel, usch va jag hatar henne! Så nu måste jag göra om nationella nästa år om jag vill få g, hon sa även att jag har ett riktgit dåligt ordförråd?! ehm okej hon sa till mig för ett tag sen att jag har blivit mkt bättre och fått ett större ordförråd så, allt för att klanka ner på folk. Vi fick iallafall sluta så vi hann med 1 tåget, när vi kom till bålsta så gick jag och Bengt till centa eftersom hennes buss inte gick halv 2. Bengt tog 2 bussen hem och bebis kom och hämtade mig, när vi kom hem somnade jag i kanske 40 min och han har kollat på tv, gullunge!
Just nu sitter jag i sängen och väntar på att vi ska äta, Robin står och gör nått i köket....de låter som han typ diskar? och pappa duschar tror jag, idag ska vi äta äckliga vofflor och soppa, BLÄ! Ikväll vet jag inte vad som händer, myspysa med bebis i guess skola imorrn, fast har dock sovmorgon eftersom vi inte har engelska så börjar 11.10.
Nej nu ska jag leka med lillebror så bjussar på en bild på älskling som jag tog idag som han ser ut och vara typ 12 år på.

Jag älskar dig mer än vad någon annan kan göra, jag älskar dig mer än livet!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0