21/9- 10

Hejhejhallå, orkar inte uppdatera speciellt mkt nu faktiskt om jag ska vara ärlig.
Älsklingen min jobbar ju natt denna vecka, även dag så de är ett stort problem att sova...har ingen dator heller, fick låna pappas nu en snabbis medans han duschar och sen ska vi kolla på film. Men iallafall igår kväll när jag skulle sova så somnade jag ändå hyffsat tidigt men vaknade 100 ggr av att jag trodde Robin kom och vart jätteglad men han kom inte först 10 i 4 så de va lite drygt. Idag vet jag inte riktigt när han kommer hem, lite tidigare hoppas jag. Imorrn ska jag klippa Marre och Nadja och tjäna en slant och de sitter inte helt fel faktiskt...blir de kanske ett fint naglack från hm då? nja får se. Har gjort fransk manikyr på mig själv med mörkrosa toppar ist för vita pga brist på annat.


Detta är resultatet, inte fullt nöjd.
Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0