2 januari 2011

Hejhejhallå, på nyårsafton va vi som sagt hemma hos M&M och de va supertrevligt men jag, Madde och Bengt tog en bakistablett och sen efter 12 så mådde ingen bra (va typ bakis redan då?) så Madde gick och la sig med barnen tror jag och jag och Bengt gick och la oss strax innan 1 men låg och pratade fram till säkert 2 innan vi somnade. Vid 3-4 tiden så smög Robin in och la sig med mig och ja för som inte förstår så sov Bengt i samma rum men i en annan säng. Vi vaknade vid 9 på morgonen av att Robin va på toa sen kom han tbx och va så himla söt och hämtade ett stort glas vatten till mig och då låg vi 3 och pratade ett tag sen somnade Bengt och när Robin ville gå upp skrämde han henne hahahah de va askul. Vi åkte därifrån vid 3 tiden och när vi kom hem så käkade jag en pan pizza och Robin nån jävla räkmacka sen somnade vi om i nån timme, asskönt! På kvällen så kollade vi på film och hade de myspys. Idag gick vi upp vid halv 2 och nu ska vi snart dra hem till mig och idag är de 2 januari vilket betyder att jag och hjärtis har 1 och ett halft år idag och de känns underbart! Vi har klarat de så himla bra hittills och de kommer vi göra framöver också, nu är de bara ett halvår kvar tills vi har 2 år och de är sjukt mkt, menmen jag vill ju dela mitt liv med honom så de är lite om man jämför med hur länge de kan bli! Så idag vet jag inte vad vi ska göra, jag ville gå på bio men de är nästintill omöjligt att få med sig honom på bio så de är lite tråkigt blir väll inget speciellt med denna dag i guess...eller jo jag kanske får välja film? hahaha.

Tänkte även skriva upp mina nyårslöften så jag kommer ihåg dom och så att alla vet (som vill veta)
  • Jag ska börja träna minst 2-3 ggr i veckan så jag kan bli beach 11 och få min så nära min drömkropp som möjligt utan operationer.

  • Sluta äta godis alla dagar i veckan, Helgerna får räcka!

  • Spara pengar så jag kan köpa löshår och en ny systemkamera!

  • Sköta skolan utmärkt och får högre betyg.

  • skaffa kvälls och helgs jobb.

Och nu kom jag inte på nått mer för tillfället menmen de är bra grejer iallafall och jag vet ju själv att jag inte kommer klara alla men några kan man ju hoppas på. Ska även pierca naveln när jag är nödj med min kropp, tror jag! De är ju snyggt om man har rätt kropp och jag vill ju pierca mig så de kan bli min belöning!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Drömkropp? Du är ju hur fin som helst, precis som du är!

2011-01-03 @ 01:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0