9/1- 11

Hejhejhejhej, har inte uppdaterat alls i helgen för att jag inte har haft nån ork alls!
I fredags på dagen va jag iallafall hos Bengt och vi lagade lunch och sen efter att bara ha chillat så drog vi hem till Malin och drack kaffe (vatten för min del) och snackade skit. När vi gick från Malin så gick vi hem till Bengt och hämtade lite saker och Robin som är så underbar kom och hämtade oss. När vi kom hem så satt Bengt vid datorn medans jag duschade sen började vi göra oss i ordning och drog vidare till Malin 2 och drack lite och sen vidare till "krogen" och hade faktiskt kul och båda va fattiga men kors i taket så blev vi bjudna hela kvällen. När de stängde drog vi på efterfest och den blev ju inte så lyckad men inget jag tänker ta upp här. Träffade även Dennis och Jennifer och de va hur länge sen som helst så de va kul de. Jag och Bengt mötte upp Robin och gick då till shell och sen hem till mig och somnade runt 8 på morgonen! När vi vaknade bara några timmar senare eller aa iallafall jag och Bengt så satt vi vid köksbordet och käkade lite sen gick vi och la oss i soffan och ingen av oss mådde så bra usch och fy...Vakade den "natten" också av att jag har kramper i hela magen och de gör sjukt ont har de fortfarande men vet fan inte vad de är, skitjobbigt och de gör verkligen ont och man blir iallamående. Anyway så åkte Bengt hem efter ett tag och då gick jag in och la mig brevid Robin och kollade på tv innan Kent kom och hämtade oss och de första jag gjorde va att somna typ när vi kom hem fyfan va trött jag va, allvarligt jag är fan gamla just nu jag är helt slut efter en kväll ute?! Va ute i fredags och nu är de söndag och jag känner mig fortfarande seg och hängig, not fun! Idag kommer pappa hem också och imorrn börjar bajsskolan igen, hoppas jag får pengar så jag kan gymma imorrn efter skolan slutar ju typ 12, så skönt! Nej nu orkar jag inte skriva mer alls faktiskt.

Såhär "snygg" va jag i fredags, lite längre hår tack!

Kommentarer
Postat av: saga

Hallå!! vad vare för nåt du hade i håret på mig? typ silikon droppar? känner att jag kanske skulle behöva något sånt haha. blev jätte nöjd föresten :-)

2011-01-10 @ 21:31:24
URL: http://sagaholmqvist.blogg.se/
Postat av: saga

okej, vad brukar de kosta då? om man ska ha ett billigare haha :p

2011-01-11 @ 16:35:48
URL: http://sagaholmqvist.blogg.se/
Postat av: Eivindamal

i sow this site while i was looking for a site with uesful information it really helped me. nice job you are doing please keep it on.

2011-11-08 @ 06:53:48
URL: http://eivindamal.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0