Bajsdag!

Hejhej, idag va de skola igen såklart och jag gick upp kl 6 idag kors i taket och duschade (vilket jag sällan gör orkar aldrig komma upp så blir oftast på kvällarna) När jag hade duschat klart så ringde jag till Bengt som hade försovit sig så vi tog ett tåg senare och kom dessvärre 10 min försent menmen. Första lektionen bestod utav formgivning och de va sista lektionen med mellan frisyren och vi fick sen veta betyg och jag fick VG, wiho! När lektionen va slut så blev de lunch och den bestod av en kyckling currymacka som inte alls va speciellt god faktiskt.
Har även haft svenska och kundpass och de sög, kundpasset så fick Bea såklart en kund bara för att hon har klippt killar förut med Heidi men ingen annan så de är kosntigt, äckel Heidi!!! Just nu är jag hos Robin och ska snart åka hem igen och på torsdag ska jag färga Bengts hår och lite så och de kommer även en överraskning för vissa på torsdag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0