CT!

Hej igen, nu sitter jag vid köksbordet och tittar på när Robin äter (han kom hem tidigare än planerat, good!). Jag gick iallafall ut en promenix med Amanda idag, gick förbi vivo där jag har hittat 4 clips för 10 kr så köpte två st så har 8 extra och de är helt perfa! Sen fortsatte vi gå en liten bit men stannade förbi hos Malin för att Amanda skulle hämta nyckeln så sen blev de inte så mkt promenix hem och då blev de käka, thaimat.
Imorrn ska jag kanske träffa Bengt ett tag och sen troligtvis hem till Tapio och hälsa på för att senare bege mig hem i min ensamhet och laga mat till mig själv för pappa kommer typ inte hem imorrn och Robin kommer hem sen igen. På fredag blir de även lite party för Steffie fyller 24 år så då blir de att fira hemma hos Malin, men nån alkohol tror jag inte de blir för min del inte. På lördag blir de antingen barnvakt eller 20 års firande av min gullkusin Johan menmen de återstår att se, nu ska jag duscha och bädda sängen innan de är säsongspremier av CT=Couger town, äntligen!
Herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0