degar.

Hejhej, igår så hyrde jag och Robin film och de blev Vampire sucks och jag tyckte den va asrolig men de tyckte inte Robin, men jag fick ett skrattanfall typ 5 min in i filmen och sen kom en scen typ 3 min efter som va asrolig så kunde inte sluta skratta hahahah "en katt". Men jag som va så fruktansvärt trött somnade i slutet av filmen och Robin väckte mig och frågade om jag skulle med ut men de orkade jag inte sen när han kom inte kollade han på en annan film medans jag sov. Juste nu ligger jag här men funderar på att gå och äta frulle och göra mig i ordning medans Robin är och åker skoter med pappa. Vad händer idag? jadu de är frågan just nu känner jag mig aspigg eftersom jag sovit nästan 12 timmar men har just nu en kramp i magen som inte verkar vela försvinna, men har märkt de på morgonen när jag är hungrig så krampar de mer...jättejobbigt! Men nej nu ska jag glo lite på tv tills jag orkar ta mig upp med denns smärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0