Dessa äckliga rubriker..

Kommentar Tid   Anonym om läkarbesök!: Herregud det låter så himla läskigt :O vad modig du är! Har de några förslag om vad det kan vara? Ja denna kommentar fick jag tidigare idag och jag får väll säga tack för min "modighet", jag tycket dock inte alls att jag va modig för när dom sa att dom skulle sticka mig igen höll jag på och börja grina och när jag såg dom där pyttesmå nålarna till blodprovet fick jag handsvett! Att göra medusa va inte ens lika läskigt. Anyway tackar! Nej dom ville inte säga nått först dom vet men när jag va hos läkarn i tisdags så tror dom att de är nått med mjälten och de är det enda jag vet just nu fram till nån gång nästa vecka. Anyway så har jag dragit bort plåstret nu och de blödde lite fortfarande och plåstret hade typ växt fast så de gjorde ont och jag kan typ inte röra armen just nu. Men nu ska jag mysa lite med robin som nästa precis kon hem från jobbet och har duschat så god natt alla glada!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Du som kommenterade här på sidan utan namn, fick DU kalla fötter eftersom du tog bort inlägget precis när jag satt och läste. Om man inte törs stå för det man skriver så ska man heller inte yttra sig, skriv inte om du inte kan stå upp för ditt namn.

2011-01-17 @ 17:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0