Dum dag

Hejhej, förlåt för dålig uppdate men har inte haft någon dator och sitter just nu på Robins mobil som jag tycker är jätte jobbigt! I måndags så började skolan igen och vi kom dit (började halv 9) fröken visste inte vad vi skulle göra för hon är dum i huvet så vi som fått g på färgprovet fick plocka undan julpyntet och sen sluta kvart i 9...kul! Då hade man åkt till skolan i onödan. Men jag gick iallafall till min handledare för att prata om mitt studiebidrag som jag inte har fått och hon kunde inte svara på de så vi gick till hon som har hand om skiten och hon tyckte de lät konstigt så hon kollade och sa "oj du står på skolk" då har de blivit nått fel när hon slickade iväg för ett par stycken. Men nu är de fixat i hope så ska ringa CSN idag och titta sen försäkringskassan. Igår va de skola igen och då började de med formgivning då jag färgade öite på min docka och SEB blev de lunch och svenska men Elin va inte där så när vi va klara med en uppgift vi fick så slutade vi. Jag gick till kjndpasset i ca 10 min sen gick jag till tåget Eftersom jag skulle till doktorn och kolla mina kramper och dr visade sig att jag har "blåmärken" på magmusklerna och de kan vara fel på mjälten så ska få en kallelse till Enköping. Just nu sitter jag här när jag enentöigen är ledig idag pga att vi har gamla schemat och en kurs är slut, en kurs har jag inte och den sista fick jag och Bengt ta hem och göra så vi slipper komma dit vid 3-4 så de är nice, förutom att jag är vaken för att snart åka på förhör, usch inte kul. Nej bu ska jag klä på mig, mamma kommer nog snart. Tjingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0