Fittdag.

Hej, därhär kommer bli en helt värdelös äcklig dag! Ska snart ta bussen till skolan utan Bengt med huvudvärk och de är jätte irriterande, hur kul är de att åka buss själv egentligen och framför allt tåg i 20 min. Men vi har formgvining nu på morgonen så de kommer bli kul sen är de svenska och kundpass men får se hur långt jag orkar med denna dag med huvudvärk (förhoppningsvis hela dagen), har ju ändå inget att göra hemma så och Robin kommer hem vid 10-11 ikväll i think så hoppas jag pallar hela dagen. Gick upp kl 5 över 6 idag för att försöka få Bengt till skolan men de va för jäves, jävla skit! De snöar ute också och de gör inte denna dag bättre heller åh, är så arg. Nej nu ska jag klä på mig och gå till bussen och dra till skolan.

- Men Maximilian, lite vatten har väll ingen dött av?!

 


Kommentarer
Postat av: bengt

hon är ful hela hon, fan vad ful hon är! hoppas din fula docka inte liknar henne efteråt.

2011-01-25 @ 09:35:39
URL: http://emmeloj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0