försäkringskassan

Hellu, glömde säga att jag även har ringt försäkringskassan och dom sa att CSN har ändrat satt de står rätt nu så jag har rätt till underhållsstöd sen sa hon typ att jag ska få de juni 2011? Asså då ska jag inte ens ha de, alltså på sommarlovet och jag har fan rätt till de nu när jag går i skolan, fick iallafall ett nr och skulle ringa till henne för de va hon som skickade brevet och så men nr va ju såklart fel så fick inte tag i henne så måste ringa igen på måndag eftersom de är den 18 på tisdag. Anyway så har jag nyss klämt i mig nästan en hel jävla pizza så är dööömätt nu, men ska snart åka iväg och köpa godis önskar att de hade stått grönsaker eller nått men nej, lite skärpning får de bli första februari då de blir bantningspiller + gymkort och nyttigheter, längtar redan! tänkte prova Chili burner för alla säger att dom är så bra och lalalala, asnice om man blir värsta puddingen till sommar!

Bilden är tagen från en tjejs blogg. Ni hitter hennes blogg Här nedan.
http://mondoblog.se/babbi
http://mondoblog.se/babbi

 

 


Kommentarer
Postat av: babbi

Tja!

Först och främst så vill jag gärna att du länkar vilken sida du tagit bilden ifrån :-P

Och ja chilli burner var riktigt bra på mig. använde det konstant i en månad och kände att sötsuget försvann och min mage plattades till. Jag var inte ute efter mindre vikt bara att se smalare ut så jag vet inte om jag gick ner så mycket i vikt men efter 1 månad märkte jag skillnad :-))

2011-01-14 @ 22:44:58
URL: http://mondoblog.se/babbi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0