Fredag

Hejhej, idag är de fredag och de är superskönt!
Igår va de som sagt praktik som vanligt och då färgade jag Bengts hår och nu är de mellanbrunt och sen färgade hon mitt hår och de är mörkbrunt nu sen blir de att börja slinga i think så jag kan få en fin färg till sommarn. Efter praktiken gick vi hem till mig och lagade , åt mat, satte i hårinpackning, duschen sen la vi oss och sov hos i "sitt" rum och jag och Robin i vårt. Imorse va de svårt att komma upp efter 8 timmars sömn konstigt nog men vi gjorde oss i ordning och drog vidare till skolan och hade idrott. När vi kom till bålsta så gick vi till polisen en snabbis sen träffade vi Carro och Tessan inklusive deras gulliga barn så vi bestämde oss för att ta en buss senare och då träffade vi Greven som följde med mig hem sen nu sitter jag hemma hos henne och hon ska snart åka iväg då drar jag ner till Robin. Fick även en JÄTTESÖT klänning av Greven som aldrig är använd så de är super, tack gullunge! Kan visa sen. Nej nu har jag inge mer att säga, hejsvejs.

Kommentarer
Postat av: K

Måste bara fråga...ska du börja träna och äta bantningspiller för att din pojkvän tycker att du är för fet och måste banta? tacksam för svar.

2011-01-22 @ 11:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0