fredag, halleluja!

Hejhejhallå,  kom hem från skola för ett litet tag sen och sitter nu och äter nybakade scones och jag har faktiskt bakat dom själv! Igår va de ju praktik men dagen blev inte riktgit som jag tänkt mig, började med att färga Amandas hår sen skulle ju även Agneta och Malin komma men de gick inte för försäljaren av wella kom dit och skulle byta ut produkter och så, så d e blev städning och så utav salongen!
Ikväll ska jag iallafall till Malin och fira Steffie som fyllde år igår men vet dock inte hur länge jag blir klar, drar säkert vidare till Alex som har inflyttningsfest idag! Idag är de även en vecka kvar tills de blir en superkväll med tjejerna, längtar som tusan faktiskt de kommer kicka ass!  Nej nu har jag inget mer att säga så ska dricka lite mer oboy och äta lite mera scones nu, tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0