Fredag!

Hejsansvejsan, idag är de fredag och första veckan efter lovet är avklarad. Idag när jag kommer hem ska jag försöka vila lite för att sen klippa Anton så de blir nice. Ingen aning om vad som händer ikväll är så fruktansvärt trött nu. När jag flög ur sängen för att jag såg fel på kl och trodde den va 06.57 och messade Bengt att jag hade försovit mig och blablabla sen ringde alarmet och då insåg jag att mina tröttägon hade sätt lite fel bara för att dom ville lägga sig och sova igen. Igår kväll la vi oss ändå vi 12 typ så fattar inte varför. Nej nu ska jag pussa på robin som inte verkar komma till jobbet idag för att jocke sitter fast så haha, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0