Härlig dag!

Hejhej, idag vakande jag vid 9 av att Robin gick upp och skulle till doktorn men gick inte upp utan somnade om ett tag till tills han kom och väckte mig när han kom hem. Han hade inte fått kommit in till doktorn och fick en ny tid vid 3 tiden? Konstigt så då låg jag kvar en stund till tills jag gick upp för att inte somna om, staplade ut till köket/vardagsrummet som om jag va full för att jag va så fruktansvärt trött, tog mig en macka och ett glas oboy och satte mig brevid Robin i soffan. Vid 12 så hoppas jag in i duschen och gjorde mig i ordning för att åka hem till mormor för att klippa min kusin Sagis och hälsa på dom. När Sagis va färdigklippt och så, så började vi gå hem mot Amanda för att hon skulle laga mat men Robin plockade upp oss så skjutsade vi hem dom och sen mötte vi Tobbe och Kicki. Igår hade vi som sagt ett och ett halft år så vi käkade ute idag och hade de mysigt, kinamat blev de och älsklingen min bjöd...han blir allt bara mer och mer "romantisk". Anyway så är  vi hemma hos honom men ska snart bege oss för att plocka upp Amanda och Saga för att sen dra vidare till mormor och hälsa på Sukai som är där och hälsar på så de blir jätte trevligt. Imorrn ska jag vara barnvakt åt lillebror och då ska vi minnsan åka pulka (om jag får bestämma) men jag kan nog få med mig honom, Nina kommer hem vid 1 typ och då kanske Bengt och jag ska åka till stan eller så kommer hon bara för att hälsa på och så ska jag följa med henne till banken! På onsdag blir däremot stan om de inte blir imorrn för att bajs-Bengt ska köpa läshår som jag ska sno...bajsbarn. Har inte så mkt mer att säga om denna dag faktiskt så ja...Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0