hejhejhej

Hellu, idag va de en kort vistelse i skolan eftersom vi bara har samhällskunskap och mentorstid så de va asnice! När jag kom hem så följde Bengt med (som vanligt) och sen mötte vi Amanda och "gick en promenix" och sen kom bebbi och hämta mig och nu är jag här! Har inte mkt alls att säga faktiskt, är riktigt trött och pissnödig och de suger men orkar inte pissa...Imorrn är de iallafall praktik och de kommer bli kanonkul, nog den roligaste praktikdagen jag kommer ha (inte för att klaga på dom andra, de är kul älskar praktiken). Nästa vecka har jag också fullspäckat med kunder nästan så att jag måste "avboka" en eller slänga över nån till Bengt kanske...Nej vene vill ha hjälp när jag ska slinga Malins 5 m långa hår så de går snabbare och ungefär kommer bli samma resultat överallt och jag tror de kommer bli skitsnyggt har fått nån fetish på blont hår....vill att alla ska ha de typ. Nej nu ska Robin sitta och nörda så höres senare!
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0