kallt.

Hejhej, imorse va jag lite arg som ni kanske märkte men de gick över sen. Vi hade som sagt formvigning och de gick bra, har färgat och börjat klippa dockan och sen vart de lunch och efter de svenska. Efter svenskan hade vi kundpass men inga kunde så vi fick sluta strax innan två ist för 4 så de va skönt eftersom ajg inte alls har varit på topp idag! Just nu ligger jag i sängen med kläderna på och täcke och de är fanimej svinkallt i dehär huset, ska käka lite vitlöksbröd snart och sen ta en powernap kanske, de hade varit lite skönt faktiskt. Älsklingen min kommer hem sen idag också så de suger, vill hitta på nått men de är fan för kallt för att går ut usch och fy. Nej nu pladdrar jag om saker ingen bryr sig ett piss om så hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0