Kill me.

Jag känner mig fruktansvärt otrevlig eftersom Madde, Mattias och barnen va här och åt middag och Tilde och Elias ville ju såklart prata och så med mig men jag va inte alls som jag brukade, med andra ord lika glad och gullig mot dom och de ska jag tala om varför! Jo de är så att jag tror jag kommer dö av smärta pga av mensvärken och har tagit 2 alvedon och dom har inte hjälpt ett piss som vanligt (men vill alltid försöka ändå) så nu har jag verkligen förstått att när jag ska till um nästa gång (som är snart) för att beställa nya p-piller så måste jag prata med dom om dehär så jag kan få smärtstillande (sånna som min syster hade som jag alltid snodde och de va värsta mirakelkuren, inte menvärk alls!) Så jag måste fixa de innan min nästa mens ska komma på besök. Anyway så efter att vi ätit och lite så, så åkte jag och Robin till mormor för att han skulle hämta vantarna han glömde där här om dagen och jag skulle få lite pengar så jag kunde köpa tamponger. När vi kom dit så va de sjukt mkt snö eftersom mormor inte vågat sig ut på hela dagen så då tog mormors nya guldpojke tag i en spade och skottade lite åt henne. De bjöds på te/kaffe och bullar och vi satt och pratade lite skit tills mormor sa "skulle inte du hinna till affären" så tittade jag på klockan och i min förvåning så va den redan halv 10? så då va de bara att åka, fick 50 kr så de räckte till både pop corn och tamponger och fick även en 10a över, tack för räddningen gullmormor. Just nu sitter Robin och spelar och jag sitter här men snart blir de som alla andra kvällar en film, nån spansk jävla film som jag inte vet hur de varken stavas eller skrivs.
Imorrn ska jag ut till skogen och hälsa på min lillevän Bengt såklart de är oklart vad vi ska hitta på men nått blire ju såklart, kanske tar en sväng förbi Malin och tittar på Alvin och deras "nya" lägenhet som man inte riktigt har gjort än. På kvällen ska jag troligtvis till Malin (en annan Malin) för att kolla på hennes nya lägenhet och sen kanske dra ut, Bengt ska kanske med hon också men de är inte helt 100 att jag ska ut men de återstå att se. Nej nu ska jag bara lägga upp en video som jag hittade på en skvallerblogg där de är en kille som hånar Kissie i en låt och de va faktiskt rolig för han är lite mongo så de va kul, riktigt skön kille hahaha.

Kommentarer
Postat av: bengan

haha tröjan kan du fet glömma och bhn också för den får jag knappt på mig ..

2011-01-07 @ 10:49:17
URL: http://emmeloj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0