kläder, CHECK!

Hejsansvejsan nu har jag kommit hem efter att ha varit på besök hos mamma-Malin där hon rensade garderoben så nu har jag massa nytt i min *fniss*. De va mkt bra att ha kläder och de va ju inte fult heller för den delen sen har jag lånat ett par jeans av Amanda så nu kan jag ha jeans för en gångs skulle så imorrn kommer jag väll ha ångest för att jag går runt med jeans. Imorrn är de även praktik som alla andra torsdagar och då börjar morgonen med att färga Amandas hår och sen efter lunch blir de Agneta och sen efter henne hoppas jag att jag hinner med Malin så de blir en dag med fullt upp helt enkelt och de är så de ska vara! Har så jävla tråkigt just nu så hälften vore nog alltså Robin kommer säkert inte på minst en timme så har ingen att prata med och inga pengar så jag kan ringa till nån heller, fan va surt de är ibland. Nej nu ska jag ställa undan lite i köket och gå och dö i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0