kramp...

Hejhej, måste bara säga att jag tror jag fattar hur man bloggar från en tele nu haha inte för att jag gör de för tillfället men ändå. Idag va jag som sagt på förhör och de gick väll bra förutom att pollen va fruktansvärt seg och trög och missade en liten detalj eftersom jag gjorde allt för att komma där ifrån när jag kände hur de kröp i hela kroppen på mig och jag va nära på ett riktigt jävla utbrott! Anyway så fick jag skjuts hem utav mamma sen och då har jag käkat och sen åkte hem till Robin och sovit nästan hela dagen. Nu har jag ätit och duschat och känner mig som en helt ny männsika så härligt! Imorrn ska jag även till doktorn igen (dom ringde från enköping idag) så ska vara där runt ett tiden och ta provet sen komma tbx vid halv 3 för att undersökas och få veta provsvaren, är lite livrädd och vill inte dit eftersom jag hatar prover och dom skulle ta de i armen?! shit...Har även min första praktik imorrn efter lovet och de kommer bli kul förutom att jag måste åka på lunchen och börjar halv 10 så är typ inte där imorrn *sadface*. Nej men nu ska jag fixa lite och snart åka vidare hem till mig igen, hare tjingen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0