läkarbesök!

hejhej idag hade jag som sagt praktik och de va kul förutom att jag inte gjorde nått! kollade mest på idag och la mig i soffan lite då och då för att magen värkte men de gick bra. Mormor och Amanda ringde kom och hämta mig kl 12 och då åkte vi till enköping, tog en nr lapp och satte oss ner och väntade tills jag fick komma in och ta ett helt jävla rör med blodprov, de va fruktansvärt läskigt eftersom jag aldrig gjort de och visste inte hur de gick till. Men de va inte farligt alls de gjorde itne ens ont, kände bara ett litet stick. När jag va klar så fick vi komma tbx kl halv 3 och då gick vi också käkade lunchbuffe på en kina resturang och sen gick vi tbx dit.  När jag fick komma in till doktorn/läkaren eller vad de nu va och då fick jag byta om till en jävla rock menmen, jag fick en stor nål inkörd i armen och de gjorde så fruktansvärt ont alltså och så körde dom in nån jävla vätska ushcusch! sen rönkade dom mig 3 ggr då jag va tvungen att hålla andan men de gick bra sen vare klart! Får svar nästa vecka och har ont i armen och juste när dom sprutade in den där vätskan eller vad de nu va så vart man varm i hela ansiktet sen gick de neråt så kändes de som man kissade på sig så sjukt, va som man låg i thailand också för de vart så varmt men de gick över efter en halv minut typ. Just nu sitter jag här hemma hos Amanda och gör ingenting speciellt, kollar lite när hon diskar och de är inte speciellt kul. Imorrn är de skola igen och vet inte riktigt om vi har den sista lektionen, hoppas inte orkar inte med henne. Aja nu orkar jag itne skriva mer, tjingen!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud det låter så himla läskigt :O vad modig du är!

Har de några förslag om vad det kan vara?

2011-01-13 @ 18:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0