Lillebror.

Hejsan, idag åkte jag och Robin som sagt iväg vi åkte till jakan och kollade runt lite gick även in på ikea och skulle köpa skohorn men dom har slutat med de? Vi åt på max och sen åkte vi hem till honom och då började OTH, fyfan dö på den här serie jag fullkomligt älskat skiten. Vi kom hem till mig precis innan solsidan och de va inte så gimla bra idag faktiskt menmen nu sitter jag här i min sänge och väntar på att pappa ska duscha klart så vi kan kolla på film. De är även en person som har messat och ringt mig idag som jag inte pratat med på två år och som är lite smått jobbig..
Lillebror va även jättesöt när han kom hem idag så höll han i pappas bilnycklar och när jag kramade honom sa han "Men Jossan jag kan ju köra dig till skolan nån dag" så söt den lilla skiten. 

Funderar på att bli blond igen till sommarn men dock inte såhär ljust.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0