måndag...

Hejhej, idag är de många och den började med att jag vaknade och gick upp halv 7 typ och gjorde mig i ordning och tänkte göra frulle men nej de gick inte alls som planerat eftersom jag va seg som fan imorse? Hann inte äta frulle alls faktiskt och fick klä på mig och dra direkt typ när jag va klar. Skoldagen började dock med att vi hade frisör och de sög vi fyllde i ngra svar och fittan får damp p mig för att jag inte hinner med! När man satt och skrev (då hör man ju inte vad dom andra säger) så gjorde hon en emellan tills hon sa nästa då reagerade man p att man missat en så jag sa de och då fick hon damp på att jag och Bengan nog itne ska sitta brevid varann för vi pratar...VI HADE INTE SAGT ETT ORD TILL VARANN! Jävla pundarkärring. När vi hade gjort klart frgorna så började ju Heidie snacka som vanligt om hur grym och proffsig hon är på att rulla permanent (GET OVER IT FÖR FAN, VI HAR HÖRT DEN SEN DAG 1 MED DIG) sen började hon snacka om sitt jävla liv som vanligt, ingen bryr sig. När den lektionen ÄNTLIGEN va slut så hade vi lektion med Marucs och där gjorde vi inte så mkt, va inte alls konsentrerad idag speciellt inte efter rasten när jag fick ett skrattanfall så nått fel va de på mig idag. När skolan va slut så åkte jag och Bengt he mtill mig och käka lunch och så tills hon skulle till bussen för att åka och möta mor sin och sen gjorde jag inget annat än att sova som vanligt. Nu sitter jag här för att jag kollade mitt konto och de visade sig att jag hade nånting med 400 kr p kortet nicebajs, anledningen till att jag tittade va för att jag fick pappren av csn men måste överklaga! Jag har inte fått mitt studiebidrag sen november fast jag skulle ftt de och dom har skrivit mina kommande utbetalningar fram till sommarn då men de står fan inte att jag ska få tbx dom pegnarna jag har missat de är väll fan inte mitt fel att de blir nå fel när hon som tar hand om studiebidraget och de i skolan så blir de fel när hon skickar...ska jag lida för de då och inte få dom pengar jag är skylldig att få? Ja självklart för allt går ju som smort på senaste tiden. Nej nu ska jag inte klaga ska väll snart börja laga mat, pappa åkte nyss och tränade och Robin kommer väll om ett tag i hope för jag är rädd nu när jag sitter här själv, anyway hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: bengan

gullplutt <333

2011-01-17 @ 21:13:33
URL: http://emmeloj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0