Ny människa.

Hejhej igen, nu har jag duchat och gjort mig i ordning nu saknas bara kläder men har inga kläder så får gå runt naken eller nått. Längtar bara tills jag får pengar så jag kan köpa mina bantningspiller, gymkort och KLÄDER, de hade varit perfa nu! Igår va ju iallafall jag och Bengt i stan vi åkte in vid 20 i 1 tåget och gick mest runt i affärer ingen av oss fick med oss speceillt mkt hem, jag har ju inga pengar så handlade med mina sista pengar på presentkorten. På hm hade jag 32 kr kvar så fick med mig ett par underbart fina trosor för 30 kr, kan de inte alltid vara så billigt?! Hade 146 kr kvar på ett utav mina kicks kort så handlade en salva och då visade de sig att jag hade typ 40 kr kvar? Så irriterande för jag har inte handlat nått annat än en mascar och hade 300 kr på de sen hade jag ett annat där jag handlade puder och dream mat mouse på så vafan är felet med alla mina presentkort jag får? Men fick iallafall med mig min salva som jag va i stort behov utav för min andra är nu slut helt och hållet. Bengt fick med sig en bh 50 kr, ett par trosor 30 kr och en tröja som jag ska sno som dock inte va på rean, men de är bra de! När vi kom hem till bålsta igen så gick vi ner till centa för att Bengt skulle köpa hårfärg, men vilken färg? Jag vet och jag är fruktansvärt spänd på att se visserligen så har jag sätt de många gånger förut men de va ett tag sen och de är alltid kul med förändring, jag vill också prova på nått nytt. Nu är jag jättehungrig och trött så ska lägga mig och titta när Robin spelar och invänta den goda maten som förhoppningsvis snart ska serveras!

Bengt, titta fyfan va "långt" hår vi hade där...vi skulle aldrig klippt av varandras hår..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0