panikattack

Jag har nyss haft en panikattack och grinat, så ringde till Robin och typ grina och skrek att jag va livrädd och kommer dö medans han säger "jag har inte tid att prata nu". Då gjorde jag ett nytt försök och ringde till Amanda som inte verkade bry sig så mkt och då gjorde jag ett tredje försök och ringde till Bengt som verkligen inte va intresserad...vafan jag komemr ju typ dö! Ska iallafall dra här ifrån snart tänker INTE sitta fast här hemma med de här monstert till spindel fyfan.

Titta på monstret bara och observera att bilden är tagen från långt håll!!!!

 


Kommentarer
Postat av: bengt

HAHAHHAHA TÖNT!

2011-01-26 @ 17:17:03
URL: http://emmeloj.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0