Röd dag.

Hejhej sitter på Robins mobil nu och fattar inte ett piss, har försökt i säkert tio min på att försökafå metern hit så jag kan skriva och nu äntligen 100år senare så funkar de. Anyway så är jag lite efter och såg batman the dark night igår och den va faktiskt bra förutom att jag är livrädd för clowner. Just nu ligger vi och tittar på king kong som går på tv som Jag inte alls tycker om menmen. Idag vet jag inte vad som händer med de blir lyxmiddag i think, kött och potatisgratäng. Pappa är även påväg till sveg men han lämnade inga pengar till mig så jag kan köpa tamponger och jag är för tillfället fram till måndag behövande av de och gärna lite smärtstillande. Nej nu har jag inte så mkt mer åh säga, tänkte lägga upp en bild men de går inte så de blir duschen ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0