söndag..

Hej idag är de söndag och imorrn är de alltså skola och efter skolan blir de att gymma tsm med jälsklingen min såklart, vi får ju pengar imorrn men grejen är den att jag får inte alls de jag ska ha. Jag ska egentligen få underhåll på 1250 kr och när jag kolla på internetbanken så står de bara att jag ska få mitt studiebidrag? man blir ju lite lack, pratade ju med försäkringskassan och då sa dom att jag har rätt till de nu så vafan är problemet?! Anyway så ska jag kanske berätta lite om min lilla fredag.
De började med att jag gick hem till Malin och firade lilla Steffie och vi som va där va Malin, Steffie, Camilla, Ida, Marcus, Ante, Juha, Timmy och Kim(tror inte de va några fler) vi drack och umgicks men när kl närmade sig 11 eller nått så drog vi tjejer alla utom Steffie dock till Biffen och då kan jag säga att jag drack nog lite mkt för pappa kom och hämtade mig vid halv 3 eller nått och fick stanna bilen hela tiden för att jag vart spysjuk usch! När jag kom hem till Robin så kommer jag inte ihåg någonting kom inte ens ihåg att han öppnade porten till mig gick veta lite dagen efter. Ringde även till Robins pappa don't ask me why...Robins mamma låste upp toan utifrån där jag hade låst in mig och klätt av mig alla kläder och tagit en handduk för att sova och ha nära till toan men hon gav mig en bakistablett och vatten tydligen sen gick jag in och la mig sen kommer jag bara ihåg att jag vakna så aldrig mer säger jag bara att jag ska äta en halv scones kl halv 1 på dagen och sen dricka som jag gjorde för de va inte nådigt hur jag mådde i lördags. För de första va jag bakis sen va jag ju så fruktansvärt hungrig och svag i kroppen eftersom de lilla jag hade ätit hade ju kommit upp. Anyway så va jag sen barnvakt åt lillebror på lördag kväll och de gick jättebra, vi kollade på prinsessan och grodan efter att vi hade ätit så somnade han till den och så lyfte jag in honom i sängen så vaknade han så sa jag "Jossan och Robin sitter där inne och tittar på tv då fick han tårar i ögonen och sa "Jag vill att du ska sova här inne med mig" Så la jag mig brevid honom men då säger han "Men Jossan...min nalle är ju där uppe" Så jag sprang upp och hämtade den och när jag kom ner hade han somnat? Trött kille ab.

Idag har jag och Robin varit i barkarby som vanligt för att han ska köpa filmer så vi kom hem med 3 st två som jag inte kommer ihåg vad dom heter och sen i rymden finns inga känslor, WIHO ! Bästa, vill verkligen se den så nu ska vi göra lite popcorn, kolla på film och mysa...en helt perfekt söndag! Så hare gött nu, tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0