Söndag, fan.

Hejhej, idag är de söndag och de är inte alls kul för de betyder att skolan börjar imorrn igen men som tur är så börjar vi halv nio och slutar typ halv 12 så skööönt! Vad händer efter? jo antagligen hitta på nått med Bengt som vanligt men vad har jag ingen aning om. Idag har de iallafall inte hänt mkt alls ska hem mot mig snart för att äta där och sova, titta på nån film säkert också. Just nu sitter bajsbarnet och spelar så har inget bättre för mig än att sitta här för annart kommer jag somna och de vill jag inte. Hoppas även att Amanda ringder de där jobbet imorrn så man kan få jobba lite, eller så får hon skicka nr till mig helt enkelt. Jo idag kom jag på värsta ideen också eftersom jag slutar så pass tidigt måndag, onsdag och fredag så kanske jag kan gå till min praktik ibland och färga/klippa nåns hår som inte har tid på torsdagar, eh askalas! Dom säger nog inte nej.

Måndagar: 08.30 - 11.25 (eftersom jag tagit bort den sista lektionen som är naturkunskap)
Tisdagar: 08.30 - 16.00
Onsdagar: 11.45 - 14.05
Torsdag: olika eftersom de är praktik men oftast 09.00 - 17.00
Fredagar: 09.50 - 11.05
De går väll inte riktigt att klaga förutom att vi knappt har några frisörlektioner när de är frisör vi går, visst är de superskönt att sluta tidigt men vafan come on, lägg till fler frisörlektioner och ta gärna in lite nya lärare tack eftersom en är trögfattad och dum i huvet och klagar på allt speciellt till mig och den andra är trög och kan inte förklara och kan inte svenska, vafan...Aja nej nu ska jag spela eller nått hejsvejs.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0