tidsfördriv.

KÄRLEK
är du kär? -  Ohja
vem isåfall? - Gissa 3 ggr
har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - japp
är du rädd för kärleken? - ja.

BADGIRL/BADBOY
har du rökt? - japp
Snusat? - Nope
Rökt vattenpipa? - Vet inte, men tror att jag provat en gång.
har du varit full vid fel tidpunkt? - Ja de har jag säkert.
Däckat? - ja hahahahha
tycker du att det är coolt att supa? - aa jo ascoolt faktiskt, nej verkligen inte? vad skulle vara coolt med de liksom?

Kysst en främling? - Hm, kan ha hänt men är inte säker.
Fått ett sugmärke? - Jepps.
Gjort ett sugmärke? - Ja
Har haft oskyddat sex? - Ja

Kysst en tjej? - Japp, många XD
Sagt nej till sex? - Yes, i have!

har du haft sex med mer än 20 Personer - Nope.
har du haft sex offentligt? - pass
har du haft camsex? - hahah nej.
har du spelat klädpoker? – nej, visar gärna inte min kropp hela tiden när som...

Gråtit inför mer än 10 personer? - ja tyvärr, snefylla kanske?
Smygit ut? - hahahahhahhaha jadu, har vi de Amanda?
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - förhållande och förhållande va de ju inte riktigt men inte nu när jag har varit tsm med Robin så har jag ju inte saknar honom alls, jo som vän kanske för vi har haft kul men inga sånna känslor kvar här inte, inte sen 2 år tbx.
Sovit bredvid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Lekt med någons känslor? - hmm.. mot min egen vilja möjligtvis...
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - Nuså!
Gråtit dig till sömns? - många gånger
Gråtit framför någon du älskar? - haha jadu, de kanske man kan säga...
Vaknat av att du gråter? - Två gånger tror jag.
Skrikit ord som hora och slampa till någon - eeeh nej aldrig.........
Mått bättre eller sämre av alkohol? - de beror på.
Slagit någon på skoj? - japp
Blivit slagen på skoj? - ja
Varit på sol semester? - Ja
Badat i havet? - Ja
Har haft snöbollskrig? - Ja, men väldigt länge sen :(
Inte sovit på en hel natt? - japp.
Varit på sjukhuset? - japp
Sovit i över 12 timmar? - åhja, och då är man sliten.
Sett en film mer än 10 ggr? - ja, titanic <3
Velat dö? - Ja, men tror nog aldrig att de varit på rikgit.
Fått ett IG? - Yes
Varit ute en hel natt - jeppsi
Svikit en vän - ja tyvärr.

UTSEENDE
hur lång är du? -  168
ögonfärg? - ljusblå!
hårfärg? - just nu brownie men vad ska vi hitta på tro?
stil? - neutral
är du nöjd med ditt utseende? - nej, långt ifrån! Men nu med lite viktminskning kanske kroppen blir en aning bttre.
är du mogen?- Nej, de kan man nog inte säga.

FRITID
du har varit på läger? - ja, jämt förut hahah.
du skriver låtar/dikter? - Haha , ja! Killarnas favoriter!
du kör handboll/basket?  - nej
du kör fotboll/innebandy? -  nej, men har gjort.
du är ofta med kompisar? - Ja med Bengt isf men är oftast med Robin.

DU TYCKER OM ATT

Kramas? Ja
Kyssas? love it.
Prata? älskar ännu mer typ?
Sova? superskönt!
Gå upp tidigt? Nej, finns nog inte mkt som är värre.
Lyssna på musik? ja!!
Lyssna på musik i headset? Ja de är superskönt att sitta på tåget (vilket nästan aldrig händer men) annars om man ska gå ut och gå.
Vara på stan? På stan? Bålsta centrum då eller? Nej hatar de, stockholm...hatar de är drygt men så mkt folk och shoppa eller vafan man nu gör de är bara kul att få hem skiten.
Vara ensam? Tråkigt och typ depprimernade...tröstäter typ därför jag blivit så jävla fet på senare men ibland är de skönt.
Att vara kär? Om han är kär tbx så är de underbart med ett stort U, annars är de fruktansvärt.
Vara i skolan? de är inte så jävla tråkigt och jobbigt de är bara jobbigt att komma upp på morgonen.
Vara hemma? rätt tråkigt.
Shoppa? Nej, de är tråkigt och jobbigt och inte alls kul...visst kläderna är fina och så men de hade varit mkt skönare om man bara kunde klicka hem lite kläder och veta att dom ksulle sitta perfekt utan att behöva skicka tbx..
Kolla på film? om filmen är bra så.

Sex
Är du oskuld? Nej
När förlorade du oskulden? 15 eller 16?
Minns du vem som tog din oskuld? yepp, mitt ex.
Har du använt en dildo? nej.
Gillar du att ha sex? nej avskyr de, därför jag har de.
Vad är det roligaste som hänt inom sex? ingen aning

Så kul har jag, nej! Pappa har inte kommit hem än så nu ska jag vila innan jag tar en promenix med Amanda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0