Tidsfördriv.

Vad heter han: Robin Alexander Mossberg

Vad har han för ögonfärg?: gröna
Har han färgat håret nån gång: tror faktiskt att han gjorde de när han va liten i tuppkammen.
Har han klippt sig någon gång: ja
Har han piercat sig: Nope, eller jo öronen.
Dricker han: ja
Röker han: ja
Vad har han för mobil: Ipone
Vad vill han bli när han blir stor: allra helst skulle han nog vela bli miljonär men han är ju rörmokare.
Vad har han för färg i sitt rum: gröna väggar.
Har han någon/några systrar: nope
Har han någon/några bröder: två storebröder.
Vad är hans favoritmat?: Tror faktiskt inte han har någon speciell favvismat.
Vilken mat hatar han?: han tycker om allt typ men han är inte så förtjust i köttfärssås

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa saker han vill ha och spara en del.

Vad heter hans pappa och mamma: Kent och Agneta.

Har han bråkat med nån någon gång: ja, de har väll alla?
Vad brukar han göra på helgerna: Vara med kompisar och dricka eller nått sånt men oftast vara med mig.
Vad har han för musiksmak: Han lyssnar på de mesta faktiskt.
Hur/var träffades ni första gången?: Vi träffades på midsommarafton vid västerängsskolan eller aa då pratade vi med varann för första gången men eftersom vi ha bott på samma ställe och gått i samma skola och enhet så har vi sätt sen vi va lite mindre.

Hur gamla var ni då: Jag va 16 och han va 18.

Vad påminner dig om honom: Just nu är de nästan allt, vi har varit med om så mkt och varit överallt tycker jag så.

Vad var det första han sa till dig: De kommer jag inte ihåg men jag kommer ihåg hur han klämde sig ner mellan min och Carro och la armen runt mig och sa nått om att jag va söt eller nått..

Vad var det första du sa till han: svarade antagligen på de han sa men kommer dock ändå inte ihåg.

Vad brukar ni oftast skicka sms om: När han slutar eller typ vart och när han ska hämta mig (A)
Är han beroende av något?: Cigg och mig såklart ;D

Vad kallar du han: olika, men de är väll typ Robin, Bebis, Älskling och Hjärtis.
Vad kallar han dig: baby oftast.
Hur länge har ni vart tillsammans: 1 år och 6 månader.
När fyller han år: 13 maj

Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Bäst, Underbar, min!!!!

Vilket år är han född: 1991
Gillar du han?: nej, jag älskar honom!

 


Kommentarer
Postat av: Agneta

Så gulligt<3

2011-01-13 @ 13:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0