Tisdag.

Jag hatar att jag har ändrat mig så att de inte står datumet högst upp eftersom jag aldrig kommer på nån rubrik så jävla värdelöst! Anyway så har jag nyss käkat pasta med skinksås...dör lite varje gång jag äter de, så sjydundrandes gott! Väntar nu på att Robin ska komma och hämta mig så vi kan åka hem till honom och duscha och göra oss i ordning lite för att troligtvis åka till mediamarkt eller vafan de nu va för att Robin ville köpa nån film? i don't know why. Ikväll känner jag även att de blir en tidig kväll, om jag inte vilar lite innan vi åker eftersom jag mår fruktansvärt illa och redan har spytt slem en gång för att jag typ har sömnbrist eller nått, har alltid haft så att jag mår riktigt illa (kan spy) när jag är trött. Men nej nu ska jag packilipacka lite, tjingtjong.

Min gamla header, fan va ovanlig den ser ut eftersom jag alltid haft den bilden jag har nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0