Trött ab...

Hejhej, nu sitter jag uppe och väntar på att lillskiten ska komma upp så vi kan äta frukost och att Amanda ska komma hit! Sen ska jag försöka få mer honom och åka pulka, fy sata va kul! Får se om Bengt dyker upp också, men stan blir de inte om jag på för att Amanda ska låna mitt tågkort, så vet inte vad som händer denna dag.
Igår klippte ju jag som sagt saga och hahah fyfan va hennes hår hade gått av de va liksom typ 7 cm kortare minst i mitten och på vänster sida, men gjorde de bästa av situationen och hoppas hon blev nöjd! Skulle klipps Louise också men så blev de icke.  Ja kl är 20 över 9 och jag gick upp 9 men somnade rätt sent igår vilket jag känner nu inte va så bra kanske för då kommer jag somna sen när Nina kommer hem om inte Bengt är här.
På måndag är de skola igen, usch! Men ändå skönt, känns som jag inte varit där på 100 år fast de är en vecka och 4 dagar? menmen, måste ju ändå prata med lärarna om mitt studiebidrag som tydligen inte ville komma och ge mig lite lycka här på sista dagarna i mellandagsrean. Nej nu ska jag sluta och pussa på lillebror.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0