vila, laga mat leka med syster.

Hejhejhallå, idag gjorde vi ingenting på frisörlektionen och de va verkligen tråkigt! Men när Marcus lektion började blev de lite pluggande och sen slutade vi så de va skönt. Nu sitter jag hemma och pratar lite med kusinvitamin som fyller år på lördag och han blir hela 20 år och jag är bjuden till att troligtvis parta lite med honom men ska vara barnvakt då så får försöka lösa de på nått sätt för de skulle vara kulkul! Nu hade jag tänkt att jag ska vila lite sen ska jag laga massor med mat för Robin ska ha i matlåda så de kommer bli lite drygt menmen och sen ska jag nog hem till Amanda och leka lite för att fördriva tiden. Imorrn blir de en jobbig dag börjar halv 9 och slutar kl 4 senast men de är formvigning på morgonen och de är kuligt sen kundpass på eftermiddagen så de suger lite eftersom jag antagligen får sitta och glo..Tänkte bjussa på lite bilder nu.

Min fula docka, VG...hur fan gick de till? (man ser dock inte hur den chockröda slingorna ser ut).

Pappa fick en gubbe på sin tallrik när vi åt sallad här om dagen, hahaha varför lägga ut den? jo den är söt.

Mina naglar jag gjorde förut (bättre sen än aldrig)

(ignorera bilden åt höger) men de är min nya hårfärg vart inte en så seriös och fresh bild men den får duga så länge!

Såg nu att OC har börjat om FUCKFUCKFUCK, har missat 3 avsnitt och jag bara älskar första och andra säsong,  nu vill jag ju aldrig gå till skolan igen eftersom de är halv 3. Jo juste är ledig på onsdag också för vi har resursdag och jag har 2 prov att göra egentligen men våran lärare Christel är inte här så vi får tydligen inte göra dom kul eller inte, så kanske ska färga Marres hår på praktiken på onsdag. Nej nu ska jag lägga i en inpackning innan OC.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0