9 dagar kvar.

Förlåt för att uppdateringen har blivit lidande sen jag fick sommarlov, även fast jag bara är hemma och inte gör ett skit ibland så orkar jag inte uppdatera.
I fredags tog jag och Robin med oss Alfons och åkte till M&M för att äta middag och ha de trevligt. I lördags så åkte vi hem till Christoffer och Maria för att Christoffer fyllde år, fikade lite och sen åkte vi hem. Jag gick till Ida där även Micha och Robbin va medans Robin satt hemma och spelade och drack öl med Nicklas. Efter ett tag gick jag och mötte Jessica så följde hon med till Ida, men vid 12 tiden så skulle dom gå till biffen så jag och Jessica gick hem till mig ist, satt på balkongen, käkade choklad och snackade skit som vanligt.

Igår kom kusinvitamin hit tsm med sin kompis Max för att Robin (min kusin, många som heter Robin...) skulle klippa sig lite, de gick bra hoppas jag hahaha. Just nu sitter jag och väntar på att vivo ska öppna så jag kan möta Amanda och köpa lite blekning så Amanda kan slinga mitt hår och sen ska vi kolla på New moon och Eclips. Har inte tid med dehär ska börja gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0