en vecka

Om en vecka så är vi påväg till turkiet nu, hur nice är inte de då?
Igår va vi som sagt hemma hos pappa och käkade middag och så och då ringde jag till Nina och frågade om jag fick ha lillebror idag vilket jag fick så hon kommer om nån timme med min lilla bebis så jag kan vara med honom, ska få tallrikar och lite skit av Nina som ska flytta hem till pappa igen och inte kan ha kvar allt.
vid ett halv två kommer även Greven hit och leker med oss, ytters trevligt!

Natten till igår så drömde jag att jag hade en bebis i magen och den pluppade ut och de blev en tjej, Molly! Och inatt drömde jag att hon fanns, hon va jättesööööt och jag va såklart världens bästa mamma, Robin fanns också med men han jobbade mest men när han kom hem så ville han vara med sin dotter...om livet ändå kunde vara så härligt?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0