Hatar denna dag!

Idag har jag en sån där dag där jag känner mig fet, ful, äcklig och helt totalt jävla värdelös och misslyckad.
Jag vill inte att nån ska se mig idag, inte ens Robin vilket är lite svårt! Vill bara ligga här hemma i min ensamhet och inte göra ett skit vilket också är lite svårt eftersom vi ska till pappsen idag och jag har lovat lillebror att vi ska leka och att vi ska ta med oss Alfons så Matheos kattunge (Alfons syster) kan leka med Alfons sen ska vi även käka där. Fet och ful går inte att göra nått åt eftersom ajg inte har orken att gå ut och springa och ta tag i allt för att gå ner i vikt så får fan skylla mig själv vilket jag aldrig vill erkänna. Jag känner mig helt värdelös och misslyckad just nu varför vet jag inte men jag gör de, fattar inte varför Robin kan vara tsm med mig ibland för ibland är jag ett riktigt psykfall som säger att allt är hans fel att jag är fet och har damp för ingenting så jag får helt enkelt vara tacksam för att han stannar hos mig.

Kan säga såhär iallafall att jag har nyss pratat med Jessica i telefon i 40 min och allt känns lite bättre även fast vi inte pratade om nått speciellt men hon får mig faktiskt att må bra, riktigt glad över att vi lärde känna varann och de känns som vi har känns varann i flera år och inte bara typ 2 månader? Anyway så ska jag titta på twilight...igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0