Torsdag, känner mig äckligdag.

Igår kom My hit vi 12 tiden och vi satt på balken och chillade och snackade skit sen kom väll lillebror vid 1 tiden och han är nu gluten (stackare) så Nina hade köpt lunch till honom men eftersom de inte fanns nått på vivo så fick han glutenflingor för de va de enda som fanns, pepparkakor och sen nån muffinsmix som man bara skulle blanda i vatten också gluten. Men Lillebror tyckte de va gott med flingor iallafall. Vi gjorde inte så mkt Matheo tittade på draktränaren, vi bakade muffins, han spelade lego star wars och sen satt han ute med oss ett tag jo juste han lekte lite med Alfons också. Pappa och Nina kom för att häma lillebror vid 6 tiden kanske? Amanda och My åkte hem vid 7 tiden och då kom Robin hem efter att ha varit och handlat, Kent kom hit för att äta. Robin lagade fisk till sig själv och Kent medans jag gjorde kyckling...frågan är bara när Robin ska laga mat till mig, de har ju aldrig hänt. Va riktigt svinit trött igår efter maten och så, somnade kanske kl 10  i soffan sen gick jag och la mig i sovrummet vid halv 12 och däcka på en gång. Vaknade idag vid halv 10 så jag har verkligen sovit ut, fast va vaken mellan 5 och 6 så.

Idag ska jag inte göra ett PISS faktiskt, duscha och så om ett tag så jag inte känner mig så äcklig. Nej nu ska jag ringa ett av mina vardagliga samtal till Jessica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0