Fint väder!

Har inte orkat blogga nått under helgen, i fredags så va vi som sagt hemma hos Korven som fyllde år. Vid 10 tiden så gick jag och Jessica och mötte Robin och Nicklas för att hämta cigg och då kände vi båda oss typ bakis? Så när vi kom tbx så satt vi där med huvudvärk, hungriga och helt aptrött. Vi kom hem till mig vid 1 tiden och däckade på soffan i väntan på att Nicklas och Robin skulle komma hem vilket dom gjorde ett tag senare. Vi somnade alla sen i väntan på deras taxi som kom efter kl 5, usch så sent!

På lördagen så kom Nicklas hit och vi gick och käkade pizza och vid 8 tiden så kom även Robbin, Micha, Marre, Kurt och Korven vi satt och pimplade vin och sen drog vi till Biffen (inte Kurt och Marre). Hade askul på biffen som vanligt de va ju nån jävla grej där så de va rätt mkt folk.

Igår så va vi hemma hos pappa kl två och vi somnade inte först 9 på morgonen så ingen sömn. Matheo fyllde ju år i fredags så vi va där igår för att fira honom, av mig, Robin, Amanda och Räkan så fick han en kattunge och ni skulle sätt hans min, så jävla söt!

Idag har jag varit hos mormor och ätit lunch och nu är jag trött på att blogga, hejdå.

Kommentarer
Postat av: mysan

Helloj sötnöt! :)

allt bra?

Tänkte bara säga att jag finns om du vill prata! har hjälpt folk hela dagen idag och jag finns och stöttar dej gärna om du har de svårt elr känner någon som har de jobbigt! hojta till så finns jag!

kramar <3

2011-06-27 @ 22:27:47
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: jossan

vem är du egentligen?

2011-06-28 @ 08:38:36
URL: http://josefinehallgrenholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0