Härliga väder, fyfan för skola imorrn!

Ja de har varit fruktansvärt fint väder + ledighet så har inte velat lägga ner min energi på att blogga.
Men i onsdags så tog många av mina vänner studenten (grattis till er alla) och då vart de att gå till Marrebus studentmottagning, ytterst trevligt! Lite senare på kvällen va de mer party så tog med mig Körv och så åkte vill till sweppepeppe som också hade tagit studenten och där vare party! hade jättetrevligt faktiskt!
I torsdags så gjorde vi nog ingenting (?) I fredags va jag barnvakt åt lillebror.

I lördags så ringde Amanda mig och frågade om vi skulle hänga på västerängen och dricka lite och käka pizza så då satt vi där typ hela dagen Jag, Amanda, Räkan, Robin, Jessica och Niklas och de va jättetrevligt! När de började bli lite svalare ute så gick vi upp och satte oss hemma hos mig och babe och då tittade även Jennife, Dennis, Robbin och Nadja förbi!

Igår bjöd vi Robins föräldrar på mat, potatisgrantäng och grillad kycklingfile apgott! Och idag har vi varit nere på marknaden som har varit här, träffade Bengt och Lusen ett tag också sen gick jag och satte mig på västerängen med syster och räkan sen tittade några till förbi. De blev ett väldigt dåligt inlägg nu men har lite brådis för maten ska tsa bort från plattan nu typ...fan va jobbigt! Men kan säga att denna vackan va bara ett smakprov på vad som kommer hända i sommar och de va så härligt!

Pinpade Räkis lite medan han sov!

Levis, värdssöt unge! Vi har sparkat boll och myst på en filt, han bara måste älska Tant-Jossan nu

 


Kommentarer
Postat av: Prebenstella

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-10-10 @ 10:17:29
URL: http://prebenstella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0