Hundvakt!

Idag gick jag upp ca 10 över 7 och slänge mig framför tvn tills Jessica ringde, trodde aldrig att hon skulle vara vaken så tidigt men hon hade varit upp sen 6 typ. Vid 8 gick jag och mötte Amanda så tog vi en promenad bort mot centrum och sen hem till Malin för att lämna Disel och kissa Ärtan sen gick vi mot tågan för att möta upp Jessica eftersom jag ska ha Buddha ett tag medans hon åker till skolan en snabbis fram och tbx så jag fick ha honom. Hon ringde nyss är och redan påväg hem faaaaan! Nu ska jag snart börja gå och möta henne sen ska jag följa med en liten stund till Nadja sen drar jag hem till Malin och håller Amanda sällskap.

Lilla Buddha som sover och Alfons när han sov igår.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0