Ingen kompis..

Jag har ingen kompis (comviq kompis) för den dog igår så känner mig helt efterbliven som inte kan svara på sms eller höra av mig till någon. Fick sms av Marre idag och satt och svarade på de sen gick de ju inte att skicka och då kom jag på att den dog igår, men vi ska troligvis ses imorrn vilket vore kul eftersom de är 100 år sen känns de som! Fick även ett trevligt samtal från Bengt som jag inte pratat med så mkt den senaste veckan så vi pratade i 57 minuter och jag hoppas på att hon vill prata lite mer med mig idag och då får hon ringa hahah eller så gör jag de när Robin kommer hem. Idag har jag bara suttit i soffan, fick inget besök av mina systrar idag inte. Jessica ringde för ett tag sen och vi pratade massa skit bara och om vilka små alkisar vi håller på att bli, inte bra! Vi har även planerat fredagen att då ska vi käka tsm innan vi drar vidare till Körv som ska firas. Just nu håller jag på med städning efter helgens inte så stökiga helg men de va mkt disk som skulle väck och skräp! Ska även tvätta lite och byta sängkläder eftersom jag har varit sjuk och känner mig typ helt frisk nu så känns de inte fresht. Jaja tog bara en paus en snabbis men nu ska jag sätta fart igen.

Jag för på Moas födelsedag (21 maj)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0