Katt-Tönt!

Ja de är sant jag kommer fan bli en katt-tönt! Idag har Alfons lekt modell för mig och jag har några söta bilder på min busgris! Han va jättesöt också när Robin låg och sov i soffan med Alfons brevid. Jag kommer ta bilder på honom heeeela tiden, inte bra! Jag klagar alltid på alla hund och katt nördar bah "nej inte nu igen" Typ när dom pratar om att han gjorde si och så blablabla, jag kommer bli likadan fast om en katt? Får ta med mig Alfons på promenad nån dag och låtsas att han är min vovve.

Har legat och myst med Alfons, han har legat på mitt bröst och på magen och myst och nu ska jag gå och mysa med Robin! Natti.

Min lilla plutt, han ser jättestor ut men nejnej!
Min kamera är ju också trasig sen länge så bilderna blir ofta suddiga och den ställer inte in sig menmen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0