Lista.

Har grymt tråkigt när Robin spelar, hur kul är de att titta på de liksom? så jag får fördriva tiden med en lista.

ÄRLIGHET:

ditt äldsta hångel?
född 88
hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 2
vad tycker du om kärlek? Helt underbart men de kan även göra en väldigt ledsen (tur att jag har de så bra och är happyface då)
när kramade du någon sist? idag
kramade du någon speciell person? Robin
har du svårt för att bli kär? Nja sådär.
när kysste/hånglade du med någon sist? kysste Robin idag.
när fick du senast en komplimang? Vet faktikst inte.

HAR DU NÅGONSIN:

varit medvetslös?
Nej tror inte de.

playat? haha kanske
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja om tjejer räknas? hahahaha
gjort något riktigt dumt? jadå, listan är lång.
gjort något du verkligen ångrar? ja, för ofta.
varit nykter på nyårsafton? ja?
åkt ambulans? nej
gjort nåt olagligt? ja
blivit polisanmäld? ja
fått din mamma att gråta? ja
slagit ner någon? kanske de kanske haha
skämts över dina föräldrar? ja, men egentligen vad är de att skämmas över?
skämts över dig själv? många gånger.
sagt jag älskar dig och menat det? ja, senast igår.
tagit droger? nej skulle aldrig fall mig in.
rökt? ja

druckit? ja

RANDOM


vilka kläder sover du i?
trosor.
vad hatar du verkligen? falska förhoppningar, lögner och svek.
varit kär? ja.
har du varit kär i någon du inte haft chans på? nej
är du ensam nu? nej, är med Robin och Alfons
vill du gifta dig? vet faktiskt inte
vill du ha barn? om jag vill? Vill ha ett helt fotbollslag.

SENASTE PERSONEN SOM:


såg dig gråta? Robin i guess.
fick dig att gråta? en film kanske eller nått?

du delade en cigg med? Amanda eller Jessica skulle jag tippa på
du gick på bio med? Robin

skällde på dig?
Robin? ingen aning faktiskt.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

gråtit?
nej
kramat någon? ja
pussat någon? ja
köpt någonting? nope
sjungit? jadå
saknat någon? ja

De va väldigt intressant va? eller inte.

Måste även be folk sluta klaga på att jag är tsm med Robin och tro på massa konstig skit tex så fick jag höra i helgen att Robin slår mig? Vilket verkligen inte stämmer så sluta gör allt för att får bort mig från Robin för de kommer inte ske på ett bra tag så.


Kommentarer
Postat av: Agneta Mossberg

Nu får det vara slut på allt vad dom här idiotiska påhoppen från den vuxna person som håller på med detta det verkar som du är alldeles besatt av Jossan, så jag ber dig att lägga av... vad är det för fel på dig du är nog vuxen att begripa när du går för långt så låt dom vara ifred och skaffa dig ett eget liv...... SLUTA Du vet väl att sånt är straffbart.Brottsbalken 5 kap, 1§:



Jag har citerat vad jossan skrev

OBS!!!!!!!!



"Måste även be folk sluta klaga på att jag är tsm med Robin och tro på massa konstig skit tex så fick jag höra i helgen att Robin slår mig? Vilket verkligen inte stämmer så sluta gör allt för att får bort mig från Robin för de kommer inte ske på ett bra tag så."



Bra Jossan! PERSONEN/PERSONERNA måste börja visa respekt mot ER. <3 <3



Person som utpekar någon som brottslig eller klandervärd i sitt handlingssätt kan göra sig skyldig till förtal.



Brottsbalken 5 kap, 1§:

"Den som utpekar någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller eljest lämnar uppgift som är ägnad att utsätta denne för andras missaktning, dömes för förtal till böter.

2011-06-25 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0