medusa

'ja de jag gjorde igår va att pierca medusa för tredje gången, hoppas nu att den sitter kvar där till jag inte vill ha kvar den. Han som äger skiten måste fan lägga ner eller bli stämd snart så dum som han är aså. Han hade inga läkarstavar så jag fick en som va så fruktansvärt kort att läppen svullnade upp mer än vad den någonsin har gjort så de va bara åka och köpa en längre stav och åka tbx till honom för att byta och då säger han att de ser helt normalt ut (med den jättekorta stven) fast den typ är ingrodd i läppen på insidan. Anyway så bytta jag men den är fortfarande svullen, not pretty. Har även färgat håret för nån dag sen.


Min nya hårfärg.


Min snygga läpp.


Men de klär väll mig? HAHAHAHAHA FYFAN VA FUL


Hittade även Robin och Alfons som låg och mös i soffan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0